torstai 10. maaliskuuta 2011

Rakkauden aikakirjan voittaja

Otin pienen varaslähdön voittajan ilmoittamisessa, joka oli määrä tehdä vasta huomenna. Arvontahan suoritettiin kuitenkin jo tänään, enkä malttanut odottaa. :) Tämä oli suorastaan jännittävää, kun kyseessä oli ensimmäinen arvontani.
Leikkelin arpalipukkeet proosallisesti lasten kynäpurkkiin, joka on kuitenkin tunnesyistä tärkeä, sillä se on ostettu New Yorkin MoMAsta häämatkallamme. Virallisena valvojana toimi hra Kani, jolla on myös toinen virka yölamppuna. Täystyöllistetty pupuparka.
Innokkaana onnettarena toimi Stella lähes 40 asteen kuumeesta huolimatta.
Mitä siellä lukee?
anni m. Oota mä luen tän eka loppuun -blogista! Onnea voittajalle! Laitathan minulle osoitteesi. Sähköpostiosoitteeni sinulla taitaa jo olla, mutta se löytyy myös profiilini takaa.

Huomenna ilmoitan uuden poistoperjantaikirjan. Tapaamisiin!

8 kommenttia:

  1. Onnea Annille mahtavasta kirjasta♥

    En tajunnut, että TÄMÄ KIRJA on palkintona...Olen jo tätä ostanutkin...

    VastaaPoista
  2. Ja minä kun niin kiltisti linkitin blogisi siinä postauksessa, jossa ilmoitin kirjan... Hukkaan meni hyvä nuoleskelu. ;)

    VastaaPoista
  3. Tämähän oli jännittävää! Vielä tuossa "Mitä siellä lukee?" kohdalla olin aivan varma, että Clarissa, mutta siellähän lukikin ihan muuta. Vilpittömät onnittelut voittajalle. Tulee vielä minunkin vuoroni:)

    VastaaPoista
  4. Onnea voittajalle! :) Voittajan nimen ensimmäiset kirjaimet näyttivät jo lupaavilta, mutta ei ihan osunut kohdalleni kuitenkaan ;)

    VastaaPoista
  5. Onnea ensi kerralla. :) En ole vielä päättänyt tämänpäiväistä poistokirjaa, mutta pian se selviää!

    VastaaPoista
  6. Oi, mahtavaa!! Mä voitin, mä voitin :) tulipa hyvä mieli!!

    VastaaPoista
  7. Ihanaa, että tuli hyvä mieli. :) Vastaan meiliisi pian ja kirja lähtee kotimatkalleen ensi viikolla.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...